Kaos vs struktur?

Kaos på jobbet.
Chefen blivit avskeded pga fel saker.
När den högsta chefen säger till våran chef att hon borde klättra och absolut inte avskedas så är det ngt fel.
Det är kul att man förlorar jobbet när man säger ifrån och står upp för det som är rätt.
Krig är det som står på schemat.

Så nu är vi en man kort. Och det märks direkt att chefen gör nytta.
Kaos.

Nog om det.
Löpning blev det igår innan jobbet.
Drygt 9 km: 53 min. Sjukt nöjd!

Maten blev si och så då det blev konstigt hela dagen på jobbet.
Men ny dag nya tag!
Har precis kokat ris med saffran i. Luktar underbart! Känns redan roligare!
Broccoli och haricovertes ligger i ugnen.
Och kyckling med krydda: pasta basilika är redan färdig.

Keso, Kesella, frukt, bär är inhandlat.
Bara nötter som fattas=)
Fixar jag senare, för det är ikväll det behövs!

Sov hos Jessi inatt!
Blev en 60 min morgonpromenad kl sju. 6 km.
Mysigt att gå två!

Nu ska jag strax iväg och hämta simkläder hos mor.
Och träningskläder som jag glömt ta med mig.
För på schemat idag står:
11.30: 30 min spinning
12.00: S-core.
Simning: Teknik och kondition!

Kul att kunna vara klar senast tre med träningen.
Då har jag hela dagen på mig att fixa grejer.
MÅSTE lämna in mountainbiken på lagning och få hem min damcykel.
Och så är jag sugen på att testa fram äggvitefluff=)

Ha en god dag!
Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0