Kaputt!

Kroppen sa ifrån idag.
Har ont överallt.
Blödde lite näseblod.
Ingen ork i kroppen.

Så gick upp kl åtta och flyttade bilen.
Och sket i den morgonpromenad och simning som stod på schemat.
Det blir en total vilodag idag.
Skulle jag vilja röra på mig så får jag göra det när jag kommer hem från jobbet.
Vilket blir 20.30. Och det finns nog ingen chans i världen att jag har lust att ens gå på promenad då!
Så är det.
Och gulliga Lönn och Märta har hört av sig om morgonpromenad för andra gången!
Nästa vecka då ska jag hänga på!

Så provade faktiskt att vispa 2 st äggvitor att ha på gröten idag istället för protein.
Nu mår jag illa.

Det blev mäktigt.
Och eftersom jag är som jag är så åt jag upp ändå.
Ugh.
Inget för mig märkte jag.
Hade på jordgubbar och funlight.
Krävdes även sötningsmedel i fluffen.

Jaja. Provat i alla fall!

Snart ska det diskas( sjukt så mkt disk det blir på bara en dag utan diskmaskin!)
Sedan blir ordninggörning för jobb!
Ska även hämta ut biljetter för Eclipse! Wooop!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Nu börjar hungern komma:)

Bra gjort gumman, som vi ska bli tajta och snygga!

Äsch, bara att äta, det går fort:) Jag stekte med vitlök och krydda med salt, paprikakrydda och chillipeppar, as gott:)

Kroppen säger till om den vill vila, det gjorde din nu!

Ses imon!



PUSSS

2010-06-10 @ 15:24:00
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Och nu sitter jag här och är inte trött:S SKÖNT MED LEDIGT I HELGEN och helgen kan inte börja bättre ;) PUSSS

2010-06-10 @ 22:27:33
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0