Lediga dagen idag!

Var uppe 06.20. Tidigt men har ändå inte varit så aktiv idag som jag kanske hade velat. Men skönt med ledigt!!

Som sagt innan. Mötte upp träningskompisen, plockade upp henne och sedan hoppa vi i poolen i Valhalla.
I barnpoolen.
Ja. Jag skrev rätt.
Haha.
Vi lyckades tydligen komma då alla "snabbisar" var där och hade sina träningar.
Och där kom vi, jag i min på tok för tighta (köpte den när jag var sisådär 10 kg mindre) baddräkt och kompisen hade sin nya snabba simmössa.
Och vi ville inte ligga och plaska bredvid snabbisarna. Trots att vi såg rätt coola ut i våra snabba glasögon och andra atteraljer. För annorlunda är ju situationen med våran kondition. Hrrm.

Så vi simmade i maklig takt i barnpoolen. Varm och go den var!
Tillslut vågade vi oss i 50-m poolen. Fram och tillbaka några varv. IS-kallt. Och fick ont i halsen igen direkt.
MASSA folk som simmade bröstsim också. Så gick typ inte att simma.
Så sa till kompisen att jag skulle ta några simtag i barnpoolen igen innan vi gick upp för dagen.
Men så! DÅ märkte jag att det var nästan tomt i 25-m! Weeho! Tog några längder där och gyyd va skönt det var=)
Mellan-temp(nästan varmt efter 50-m) och tomt.
Men. Tog inte i för fem öre då jag fortf kände av hosta och hals.
SOM jag saknar att få ta i.
Känna pulsen stiga och stiga och vara helt slut i kroppen.
Vill iväg och ta ut mig NU! Ge mig vad som helst. Löpning, spinning, box. Bara ge mig!

Nog om det.
Åkte hem.
Åt godaste frullen på länge:
Havregrynsgröt med Äpple. Mjölk. Kanel. Några droppar Funlight. 5 g mandlar.
1 ägg.
C-vitaminbrus( som jag glömde dricka och som jag ändå drack en sisådär 4 timmar senare när jag kom hem. Inte så värst farligt. Kan ju inte missa någon vitamin nu när jag måste blir friskus!)

Mötte upp Flisen i Nordstan 10.30.
Var inte alls på humör för shopping. Bara prata prata prata. Det var bra!
Men nog blev det shopping!
Ett par svarta tunna shorts i linne-aktigt(?) och två linnen från Gina. Bas-Linnen på rea.

Kanske det nästan ser ut som pjamas?


Hade även fått kläder hemskickat till Flisen från H&M och Ellos.

Jeans-shorts och linne.

Jeansklänning. Kanske: Är den för lång för kortis?

Jag vet inte!

OCH
Gymvaruhuset hade skickat produkter som jag beställt.

Prottepulver i Portionsförpackningar av smakerna:
Creamy Vanilla
Mint chocolate
Mocha cream
Wild Strawberry
Banana chocolate

Och Double Pro. Double chocolate. Proteinpulver med både kasein och vassle:
Tydligen perfekt att blanda med liiite vatten, låta den stå..var det i kylen?.. och sedan äta som chokladmousse-aktigt:D

Som det blev en shoppingdag;)

Köpte hem sallad från Paprika på vägen hem från stan.
SOM det var gott!
Men som jag åt allt och är fortf. mätt.  Snart 5 timmar senare.

Det är varmt.
Ska försöka peppa mig för att gå ut och gå ikväll.
Iiih.. tvn lockar som vanligt. Gå är lagom kul. Utan hund.
Vill ta ut mig på ngn jobbig träningsform. HALO!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Som du är snygg mitt hjärta!!! Inte för kort klänning, ju kortare, desto bättre;) Pussssss

2010-06-25 @ 10:21:52
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Sandra

Prova att äta ex. varma hallon till double chocolaten, sååååå gott!

2010-07-01 @ 22:00:56
URL: http://sandrawest.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0