Mätt och belåten!

Idag har det varit mycket träning men även mycket mat!
Så nu ska jag, mätt och belåten, rulla mig i sängs och bara njuta innan en ny dag fylld med saker att göra börjar=)
Trots att jag är övermätt. Trots att jag har ätit alldeles för mycket än vad som är bra.
Trots att jag vet att vågen kommer peka uppåt imorn igen. IGEN.
Så stör det mig inte.
Kan vara så att jag har pratat med två väldigt smarta personer idag.
Annie och Märta.
Vid två olika tillfällen.

De har sagt smarta saker båda och det har fått mig att tänka.
Så fridfullt och lugn som jag har varit idag var länge sen jag var.
Hoppas det håller i sig.

Ska i alla fall lägga mig nu och njuta av lugnet i mig!
Imorgon blir det:
Morgonpromenad med Lönnis och Märtis kl 07.00.
Cykel till jobb. TROR jag börjar 11. (hoppar in extra)
Långpass- cykel hem runt 16.
Kvällis: Mys med Alexsandra!

Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0