Snabbis!

Igår var det vilodag.
Promenerade dock från mig till mor och hämtade cykeln och lämnade in den i olskroken.
Det är ändå en redig promenad!
Hade ont i benhinnorna även när jag satt i soffan.
Så gårdagen bestod mestadels av sittandes i soffan. Slapp man kände sig!

Inatt kunde jag inte sova. Panik fick jag!
Så imorse kom jag inte upp på morgonpromenad.
Simning blev det dock!
Mötte upp träningskompisen och först körde vi Teknik.
Hon var grym! Trodde vi skulle behöva gå in på allt från början men det är bara andningen som är problemet=)
Och shit. Ingen kondition. Inga muskler.
Hur ska detta gå? Jag blir trött efter 25-50 m.
Vad har vi gett oss in på.
3 och en halv vecka kvar!

Så imorn innan spinning och core blir det simning.
På torsdag innan löpintervaller blir det simning.
På fredag i samband med långdistanscykel blir det simning.

Kanske även på lördag innan vi springer milen.

Märks det att jag har lite panik inför våra tävlingar?
Ja.

Nog om det.
Hinner inte hämta cykeln idag. Hoppas cykelmannen inte blir sur. Inget telefonnummer till han.
För snart är det jobb till 20!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

HA INGEN PANIK! Du har inget att förlora! Kör på lugnt och fint så du inte går in i väggen! Pusss

2010-06-15 @ 18:25:19
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0