Solsken!

Underbart väder idag!
Blå himmel, gul sol=)

Dock fick jag varken in någon igår eller idag för att jobba.
Sug-företag som inte kan sätta in någon tillfällig chef.

Men i alla fall: Fick förkortat jobb-pass. Som det ser ut nu så jobbar jag 11.30-16.
Om jag har tur kan jag korta av det ännu mera.

Febern har lagt sig sen igår. Phew.
Dock sjukt ont i halsen och hostig. Och fortfarande en dimma över mig.
Och blödde näseblod i morse.

Synd bara att man inte kan få vara sjuk hemma i detta vädret. Då hade jag slocknat på gräsmattan här ute!

Men! Vem kan inte vara positiv en dag som denna?
Pratade med underbara träningskompisen igår.
Hon lät mig inte ens tänka tanken att skippa tävlingen  som är om mindre än 3 veckor. MEN vi pratade om att ställa upp i motionsklassen istället. Där folk ställer upp med cykelkorgar och grejer. Kanske passar mig bättre?
Speciellt nu när jag inte har tränat sedan i Fredags, och kommer inte kunna på några dagar minst!

Och kosten: Har inte varit det minsta nyttig de senaste dagarna. Det är som att jag bara gav vika när jag blev sjuk och stressad. Pinsamt hur jag kan äta så mycket skit!

Men där känner jag också en nytändning sedan jag messade lite med underbara lonkis igår!
Hennes psyke är så starkt och hon är en inspirationskälla!
Så nu är jag på väg mot bra tankar där med kosten också:D

Kör vi!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Det kommer går så bra så, du är stark! BLI FRIK FÖRST! Pussssssssss

2010-06-22 @ 13:06:09
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0