Studenternas dag ja!

Och sicket väder de fick! Härligt!

Idag var jag och simmade på morgonen.
Efter det blev det Allum med mor.
Så sjukt skönt att träffa Jessi också. Abstinens?
Ja.

På vägen hem från Allum så åkte vi via olskroken för vi skulle kolla en grej på min hemmaplan.
Och då stannade vi till vid en supersöt grönsaksaffär!
Vi köpte jordgubbar, vattenmelon, körsbär..mm.. De hade så sjukt mycket att välja på!
Och: Saltgrukor och solrosfrön!
Mina nya addiction:D

Dit ska jag verkligen promenera på förmiddagarna och ladda upp inför dagarna. Perfekt ju!

Får antagligen nycklarna till min lägenhet imorn.
Lite trist med tanke på att jag jobbar lör-sön. Så blir inge flytta-in-pill direkt.
Får bli på måndag!
Men som jag längtar!
Det är så grönt där borta nu va! Älskar det!
Och ha så nära till skatås..mm..

Nu efter på tok för mycket jordgubbar:D Så ska jag ta mig till Almedal för intervall på löpband.
Absolut inte bra för mina benhinnor men tycker det är svårt att köra bra intervall-träning ute.
Får se hur det går!

Sen är det bara hem-fixa iordning sig- och sen gratta Lill-kärrman på hennes student!
Och mina blingbling-högklackade skor har kommit-här ska hämtas ut!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag hoppas det så jag slipper tänka på det sen!

Grymt ja, bättre uppfinning finns inte! :)

Åker ikväll klockan 20 och kör imon klockan 8 :S



PUSSS

2010-06-07 @ 08:37:17
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Eldarleah

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-04-18 @ 09:42:41
URL: http://eldarleah.blogsmile.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0