Tillbaka

Och inte är jag glad för det!
Efter 9 helt underbara dagar i Oba, Turkiet så är man hemma i verkligheten igen.
Jag vill så hemskt gärna tillbaka. Nu.
Kan inte ha det roligare med mina hjärtan.
Och killarna på Mitos: Saknar dem redan!
God mat och dryck varje dag. Kan inte bivit bättre.

Usch. Ska det verkligen vara hela 5 månader tills nästa visit?
Nog om det.
Tack Jessi, Brus, Flisen och Johanna för en helt underbar semester!


Nu kör vi hemma.
För nu är det bara 5 veckor kvar tills första tävlingen!
6 pass ska jag få in på dessa 4 dagar.
Så nu 11.30 ska jag möta Tigger för spinning på Almedal.
Och sedan drar vi troligen vidare för ett pass i poolen!

Sedan måste jag lämna in min mountainbike på lagning.
Ikväll vid 18.30 ska jag och Brus+Simpan mysa med Alexsandra och Andreas!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

TACK SJÄLV!!!!



Ses imon!



PUSS

2010-06-03 @ 23:23:06
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0