Vem har fått sina skor?

Malle har:D

Inte kunde jag ana att de skulle vara så fina!
Köpte dem på Chapnlle.com

Kul!
Nu får vi bara se till så att jag får visa upp dem ute:D

Idag har jag haft fullt upp tills jag kom hem.
Städade iordning i lgh. Tömde alla lådor.
Åkte tidigare till gymmet för att träna.
Hade tänkt löpa i Skatås men varmvattnet funkade inte hemma så fick ta o packa väskan och duscha efter träning på gymmet istället.
Där blev det 35 min på crossen. Sjukt svettigt.
Efter dusch och sminkning blev det 1.5h av utbildning inom Dahlblads kosttillskott.
Det var intressant!
Man blev köpsugen som tusan!
Tänkte väldigt ofta att "det och det och det skulle vara perfekt innan, under och efter Triathlon-tävlingarna."

Och superkul att få tjöta med tjejerna på Almedal igen.
På tok för länge sen. Blir ju inte ofta nu.
Får se till att lägga lite träning där utöver löp,sim och cykel!
Inga problem! Kan ju passa på att sola då=) Behövs nu kan jag säga!

Fick med mig hem tre swebars och lite provpåseproteinpulver. Och ett gel som jag och Tigger ska testa inför ett hårt träningspass!

Åkte till mamma och hämtade hem matvågen, grytvante, handduk och kryddor.
Resten som är kvar får jag hämta på onsdag.
Åkte och hämta skorna. Parkerade bil och hamnade hemma som i ett koma.
Har fixat kyckling och ris för några dagar framåt. Sallad och frukt och keso och kesella är också inhandlat.
Nu jävlar=)

Trött som få nu!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: marlene

shiiit va snygga skor malin! :D looove them! hoppas du mår bra, jag saknar dig! PUSS! <3

2010-06-09 @ 01:41:24
URL: http://www.marleneboke.se/
Postat av: Petra

Riktigt nice! Hoppas dina benhinnor och knän snart känns bättre så du kan använda dina fina skor.

2010-06-14 @ 15:52:49
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0