06.00

Så tidigt måste jag vara på jobbet imorgon.
Det är inventering i Sisjön.
Så med tanke på hund så måste jag gå upp 04.30.
Dags att sova snart?
Ja. Men har en sådan kväll då jag är trött men ändå inte sova-trött.

Dagen har bara flugit förbi!
Började med en hundpromenad.
Sprang åttan i Skatås med Tigger.
Som det var jobbigt i början! Hade gett upp om inte Tigger var med!
Men sen när vi hade sprungit rundan så kändes det som om vi hade kunnat fortsätta.
Mör i benen var man!

Iväg for vi för att köpa slingor till hennes hår. Och Sushi!
Det går inte att förklara hur sjukt gott det är.

Fixade hennes hår och sedan var det ut med hund och iväg till jobb.
På jobbet svettades jag sönder.
Inventering av lager i ett rasande tempo för att hinna med.
Shit.
Huvudvärk. Ja.
Handla batterier till inventeringsdoser efter jobbet och lite morötter för jag ville dippa.
Men glömde dippen. SUCK.
Men hittade tacokrydda hemma. Improvisera.

Lönnis och Märtis var förbi idag. Kul!

Efter Cougartown så får det bli ut med hund och sen sova.
För imorgon är det:
06.00: Inventering.
Handla skidkläder.
Senast 15.00: Åka till Laxå med hund.
Hem?
Det vet man inte.
Packa på natten för dagen efter är det jobb och sedan direkt till Tandå!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Jisses vilka dagar du kommer ha, skönt att åka på semester då! Tycker du ska sova nu!!! Pusss

2010-03-30 @ 22:28:38
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0