60 min

Så länge höll jag mig kvar på crossen nu innan frullen.
Inte illa pinkat!
Känns lite som att jag är liiite taggad att träna mycket nu innan New York.
Som är lite av mitt delmål.
Sista målet är antingen Göteborgsvarvet eller Turkland. Handlar bara om några dagar därimellan.
Men det kan vara viktigt vilket man väljer ändå. Får se.

Imorse var jag inte lite trött.
Typ död.
Vilken tur jag har som vill spendera min mörka tid med en viss person som börjar sitt jobb så okristligt tidigt som klockan sju.

Inte för att jag måste gå upp då men vad är inte bättre än att passa på att dra på sig gymkläderna då?
Dock så är det inget som hindrar en att somna om med gymkläderna på tills klockan ringer 08.45=)

Nu är det dusch.
Sen: Kolla av med Flisen om det blir Allum nu vid 11.30 eller runt 14.
Skjutsa mor till Landvetter 13.30-14.00.
New Moon-mys med La Flis!
OCH: Första dagen på mitt Varv-schema: 30 min löp:
10 min lätt löpning.
15 min snabb löpning.
5 min lätt löpning.

Och så har jag daawgen såklart. Så lite hundpromenixar är ju i sin ordning!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Ne, verkar så:)



Puss får du:)



Som du är igång nu, fortsätt så!



Då ses vi sen nån gång:)



PUSSS

2010-03-22 @ 10:51:07
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Camilla

duktig du är=) aa jag förstår det! Men snart kanske? puss

2010-03-22 @ 11:18:29
URL: http://bruuus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0