Annan vardag

Det blir lite annorlunda när man har en äldre dam att ta hand om.
Kan inte träna alls så mycket som jag är taggad till att göra!
Igår tänkte jag: Självklart går jag upp och tränar innan jobbet imorn. Så ställde klockan på sju.

När den ringde så kollade jag på hunden och tänkte att men gud. Jag ska jobba i nio timmar.
Ska jag då lämna henne i mer än en timma nu på morgonen också för att träna?
Stackars hund.
Moster kommer ju och tar ut henne för att kisselissa under eftermiddagen men hon får ju inge sällskap direkt under dagen.

Så det blir inte lika mycket träning som sagt. Men får väl dubbla träningen de dagar jag kan. Typ imorn?
Jobbar 14-20 imorn. Så då borde jag hinna med både att umgås med hund och träning=)

Nu får jag ge mig ut i regnet så hunden får göra sina behov. INTE lockande med regn. Men hellre det än snö.
Efter avslutat jobb vid åtta så kommer Jessi och Flisen till mig. Vi ska bara dricka té. Haha.

Ha en go dag!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Läser fortfarande master:)



Ha en bäst dag så ses vi ikväll!!



PUSSS

2010-03-23 @ 09:16:11
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, oj, flååååååt!



Nej jag vågar inte bli sjuk!



PUSSSS

2010-03-23 @ 22:13:37
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0