Bra kväll!

Jobbet var sååå segt idag. Vill inte att det ska bli segt. Igen.
Orkar inte tröttna så snabbt.
Imorgon är det en lång dag. 9-18.
Men sen blir det bättre!
Flisen ska göra slingor på mig och sedan är det bio med två av mina hjärtan!
Remember me.
Längtar.

Direkt efter jobbet idag åkte jag hem och handlade thai vid mig.
Åkte bort till Ivarsson(som det är bra med gps på iföönen)
Det blev en supermysig kväll.
Tjöta massa och kollade början på " the invention of lying" och "up in the air". Den förs nämnde verkar för övrigt jäävligt rolig. Helt knäpp. Inga människor i filmen kan ljuga. Alla är råärliga. Helt sjukt.
Den andra verkade askass.

Sedan kollade vi Brothers. Som tidigare inlägg sagt: Underbar film!

Popcorn blev det också.

Nu är det läggdags så att klockslaget 18 imorgon kan slå över fortare!
WoopWoop!

Tjipp.
(Ställer klockan och hoppas på att kunna vara på gymmet kl 6 imorgon bitti.)

Denna veckans träning:
Måndag: PowerWalk.
Tisdag: Löpning 1 h 8 min.
Onsdag: Vila.
Torsdag. Löp 30 min. Gå 5 min.
Fredag: Gå/jogg. Kasst.
Lördag: 37 min jogg/gång.
Söndag: Vila.

Sammanfattning: Inge vidare bra.
Men nya tag denna veckan!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Hmm då kanske vi ska det:P



Hoppas verkligen inte du mår dåligt imon, jag vill vara med dig! :)



Din träningsvecka var väl visst bra?!?!



Sover du också hos Flisen?



PUSSSS

2010-03-14 @ 22:24:17
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0