Det slog mig!

Som en blixt från klar himmel.
Jag har haft sådan ångest över vad jag ska göra. Jag har varit så inne på att hitta någon utbidlning till hösten, men har absolut inte vetat VAD jag ska utbilda mig till.

Så efter en supergo helg som var orsaken till blixten:
Jag ska ta en jorden runt resa.
Jag ska jobba röven av mig och dra iväg.
Det finns så många ställen jag vill till, varför inte köra allt på en gång?
Viktigaste resmålen: Australien, Nya Zeeland, Hawaii, Bali, Thailand och några ställen i USA.

Söndagen fortsatte i slapphetstecken med tacos och gotta på kvällen. Mys på hög nivå!
Efter på tok för lite sömn så gick jag på en PW i solen och mötte sedan upp Alexsandra.
Trodde jag skulle ta ut "masters" hund, men kusinens PV var hemma så det skulle jag tydligen inte=)
Lilla virriga dessa veckor.
Sedan köpte vi med lunch från MixIt. Mmm..
Tjöta gjorde vi. Som det är kul att vara med henne!
Vi ska se filmer på lördag!

Sedan bar det av till flygplatsen för att plocka upp Flisen.
Hon är äntligen hemma från Turkland!:D
Hennes mobil var av så vi hade missat varandra i typ en halvtimme:P
Åkte till hennes lägenhet..kommer jag trivas att bara ligga i hennes soffa och inte göra något? Ja.
Ikväll ska vi äta tacos och tjööööta! Hos Flisen med Jessi! Kan det blir bättre?
Ja. Om Brus var med! Men vi får underhålla oss utan dig hjärtat. Ses snart får vi hoppas!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vill med!!!



Haha, masters är det!



Ses sen!



Puss



2010-03-08 @ 16:54:37
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Helen

I know, tack vare jessica =D WOW, jorden runt?? det gör du rätt i, HÄFTIGT!!!

2010-03-08 @ 18:19:25
URL: http://helenerika.blogg.se/
Postat av: Petra

Det där med utbildningar är bra spännande.. Man kan nog leta och fundera hur mycket som helst =) En jorden runt resa lät inte helt fel! Ha en bra dag!

2010-03-09 @ 10:55:36
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0