En liten tanke

på morgonkvisten.
Jag hade inte ätit kolhydrater på ett par veckor innan i söndags då det var bakispizza.
Och igår sushi.
Och under de veckorna då jag varit fri från kolhydraterna så har jag inte känt ett sug efter varken godis eller chips. Eller bröd.
Men igår! Igår satte det igång totalt. När jag kom hem på kvällen så var jag tillbaka i mina gamla dåliga vanor där jag bara var tvungen att ha ngt. Vad som helst.
Den "måste" känslan har varit som bortblåst.
Måste ha haft med att göra att jag hela tiden känt mig mätt tack vare naturliga fetter och att kolhydraterna har triggat igång mitt sötsug. Och hungerkänslor.

Vilket har fått mig att inse:
Jag vet hur jag vill leva. För nu i alla fall.
Bort med kolhydraterna!

Nog tänkt nu!
Nu är det ut med hund och sedan inve!
Tjipp!

P.s. Har ju glömt att berätta! Turkiet -010(;)) är nu bokad och betald!!
(Men eftersom det var jag som köpte alla så lär det gå fel nånstan=() Peppar peppar..
D.s.
Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tror det stämmer fullstängit och tycker du kör på det!



Idag ska jag till doktorn med katterna och sen MMSports!



Pusssss

2010-03-31 @ 09:24:59
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Camilla

som du borde vart frisör!! du får vara min personliga frisör? ja? ja. tack för det :D seegt att gå upp så tidigt. inte okej. för försiktigt! PUSSS

2010-03-31 @ 14:17:54
URL: http://bruuus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0