Får räcka.

Morgonmotionen idag får vara det enda.
Förutom hundpromenixer men de räknas ju verkligen inte.
Gammal dam det där.

I Allum fick jag köpt en av två tänka plagg.
Och sagt hej till Jessi!

Hos Flisen var det underbart mysigt!

Säger det igen: Som jag gillar hennes lägenhet!
Tack för det Fliselis!

När jag åkte därifrån så var jag redan otaggat kall för att ut o löpa.
Åker därifrån och svänger bara in en snabbis på Focus för att handla en liten grej.
Osså när jag ska hem så tar det nästan en timma för mig att hitta parkering!!
Både fotbollsmatch och ishockymatch i stan. Seriöst.
Men tillslut. Hör och häpna. Var det en gubbe som vinka in mig bredvis polisens parkering.
Där de har byggt domstolen och det där. DÄR är det en parkering med typ inga bilar!
Grymme nya parkering. Bra Göteborg=)

Kom hem och var inte alls på humör.
Så inge löp idag.
Får la dubbla det tänkta imorn. Om man får göra så?
Aja. Mys med hunden ikväll bara!

Imorn jobb 11-20.
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Sötisnötis!!



Ja,skönt med flooow:)



Ups och downs, så är det bara:)



Vi ses imon:)



PUSSS

2010-03-22 @ 22:05:12
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flisen

som du smygfotar hemma hos mig! ses imorn! (igen, hehe)

2010-03-22 @ 23:01:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0