Fullt ös!

Oj som jag slocknar snart. VARFÖR planerar jag alla dagar från morgon till kväll?
Frukosten åts vid tio. Framdukat och allt. Mums!
Serier och film. "The Crow". Grymt bra faktiskt!
15 åkte vi, släppte av personen i fråga på jobbet och åkte sedan hem, bytte om och sa hej till katten på 7 minuter och åkte sedan bidare til jobbet.
16-20 var det i 421.
Handlade efter det. Katten förtjänar lite kattgodis. Och jag lite sojamjölk.
Nu slocknar jag snart!! Kanske jag redan sagt. Är så jäkla tjötig. Vad har hänt? Tjötar sönder alla jag är med. Inte okej.
Synd på ett nytt jobb bara=/

Ringde Flisen en snabbis. Lilla älskling. Kom hem nu så vi får höra ALLT!

Desperate Housewives och Cougar Town ikväll.
Sedan sängen.
Imorn: Fullspäckad.
Börjar dagen 11.30 med 30 min spinning följt av 30 min core med Tigger.
Sedan blir det direkt till Haga för att gå ut med Mosters berner senner-hund.

Kl 15.00: Gym med Jessi på hennes gym i Lerum.
Efter Gym: Kolla hennes hästar!
Woop Woop!

Kul dag. Tränings dag. Fullspäckad dag. Och som jag har lyckats planera in resterande dagar av veckan också.
La ni märke till att jag är ledig från jobbet imorn? FANTASTISKT! Känner av alla jobbdagar nu. Trött.
Men jag är glad fortfarande! Längtar till helgen: Två dagar ledigt i sträck!

Nog tjötat!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa, o både DH och cougar town var ju BRILJANT! i know =( hade velat vara med för det är så boooooring o vara hemma!

2010-03-03 @ 13:54:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0