Fullt upp!

Inte blivit så mycket bloggande. Inte varit hemma så mycket.
Kul!

Igår fick jag sluta en timma tidigare. Grymmare chef får man leta efter!
Jag sa att jag höll på att bli tokig för det var så himlans lugnt i butiken.
Och då sa hon att jag fick gå tidigare.. Grymme!

Så igår åkte jag då vidare till Flisen där hon fixade mitt hår ljusare. Nöjd är jag!
Tack vare henne så fick jag ett slingmedel som gjorde det vitare än gult. Gutt!
Sedan mötte vi upp Jessi på Bergakungen och såg Remember me.
Den var bra. Oväntat slut. Men Brothers slår högst än så länge!

Sedan var det sleep over hos Flisen.
Som den även ska invigas som fest och bakislägenhet om tre veckor;)

Jessi var tvungen att hoppa in o jobba=(
Jag o Flisen köpte mig en cykel med mor.
Sedan lunchade vi på Pasta etc. Mätt som en plätt.
Sedan till Allum där jag fick köpt örhängen och mousse a la vitare!

Nu ska jag vila en halvis-timmis och sedan sätta på mig joggingskorna för en runda för att sedan hämta hem min cykel!
Ikväll är det hudvårdsparty hos Vickan och sedan hänger jag nog hos Flisen tills klockan slår sent!
Dock jobb imorn!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är heeeetare hjärtat, det är du!



Tack själv, så mys vi hade:)



Thailand nästa!



PUSS

2010-03-16 @ 16:48:42
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0