Grymme kväll!

Klockan 16.30 mötte jag upp Maria och Helena på avenyen och vi satte oss och tog lite vin på Bryggeriet.
Det var ett o ett halvt år sedan vi träffades. Sjukt. Som det var kul att tjöta av oss!

Sedan klocka sex mötte vi upp typ 8(?) andra på Amazing thai och åt thaibuffé.
Och som det var kul att träffa Nina. Också på tok för länge sen vi sågs.
Lite sentimentalt att träffa folk igen som man trivts så bra med i flera års tid på en arbetsplats.

Efter Amazing Thai så gick vi till Hardrock där det blev ett antal drinkar.
Och som jag använder mitt kreditkort då mitt visa är tappat. Illa.
Efter Hardrock drog vi till Dubliners och drack lite mera..Som jag tappade räkningen.
Och som vi dansade!
Och som vi kunde släppa loss utan att bry oss hur vi såg ut för det var bara 40+ med stickade koftor där!
Haha!
Så jäkla gött e det när man bara kör på utan att bry sig det minsta om att behöva se bra ut:D
Kul hade vi.
Vid halv tre så tog vi oss hemåt. Det var änna jag och Maria som var taggade ända in i sluttampen. Vi hade nog kunnat köra vidare=)

Natten är en historia för sig och morgonen fram till 12 är en ännu bättre historia;)

Outfit igår blev som sagt tunis från Rut med flera och fakeskinnjacka från H&M:



Nu: Promenad till olskroken för inhandling av diverse saker.
Ikväll: Mys!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul att du hade kul!!!



Riktigt snygg var du!



PUSSSSS

2010-03-07 @ 13:09:25
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha ja! lite uppdatering tack! ;)kul att du hade roligt! snygg du va!! puss

2010-03-07 @ 13:17:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0