Grymme mig!!

1h 8 min tog det för mig att ta mig hem från jobbet i Högsbo.
Då var det isbanor, röljus och jag sprang fel.
Höll ett jävla tempo och det var inte ens jobbigt! Inte i benen och inte i andningen!!
Shit va jag är impad av mig själv!
Var dock redigt skraj. Sprang en bra bit på en cykelbana som ledde mellan högsbo och slottskogen.
På båda sidorna var det träd och lite sketna hus. På ett förråd av ngt slag satt två personer och försökte ngt.
Snacka om att jag ökade takten och höll den tills lampor av bilar och spårvagnar började åka nära mig.
Usch.
Dock är det på något sätt lättare att springa i mörker. Tror inte alls det hade gått lika bra på dagen eller morgonen.
Men det ska ju testas det också!
Jäkligt nöjd är jag i alla fall!

Fick sms i början av min springtur. Vet dock inte hur jag ska göra med detta. Tjejer? Om ni förstår..så hjälp.

Hemma blev det en prottedrink med banan och sojamjölk. Det sover nämligen en person i vardagsrummet som är öppet till köket och mamma var också nästan sovandes. Så inget större mål i magen där inte.
Så nu ska det bara duschas och sen sova!
Som sagt. Idag är första av elva dagar av jobb.. måste sluta säga ja. Jag pallar inte sånt hära.

Medelpuls: 161
Maxpuls: 185
Kaloriförbrukning: 673 kcal.

Synd jag missade Cougar Town och Desperate Houswives.
Får se ifall det går i repris.

Nog tjötat. Imorn jobb: 14-20. Ska dock träna något innan..får se vad.
Tjipp!
(De hade köpt hem pizza idag. Bara att hålla för näsan.)
Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är helt grym ju, vill också!!



Förlåt jag inte bloggat, mass asom dykt upp och hindrat. Pusss

2010-03-10 @ 12:41:06
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Anonym

duktig du är!!

2010-03-10 @ 16:30:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0