Grymt va det!

Ni som inte provat box impact på Almedal så gör det!
Jisses va grymt det var!
Helt slut i kroppen.
Det var hårt. Tufft och svettigt!!
Längesen man tog ut sig så!
Men det jag blandade i min prottedrink ett par timmar innan satt i halsen under några minuter och Tigger fick ta ett sett av mig.
Och så fort det var armhävningar eller upphopp och huvudet bara var nära på att hamna neråt så kändes det som om jag skulle spy.

Det var gott.
Men INTE att dricka innan träning.
Haha.

Det var jättekul att träffa Emma!
Går alldeles för lång tid mellan varven.
Hon sticker till LA på måndag.
Kommer hem när jag sticker till NY.
Så vi får ses igen efter det.
Vad glad jag blev för hennes skull att hon fåt åka till Italien och plugga ett av sina chalmers-år.
Grymme henne!

Fick sålt mitt gymkort igår.
Som det inte märks att jag jobbar där.
Kom sent så min biljett att släppts och jag tänkte inte på att den jag säljer mitt kort till ska ju ta över min rabatt..
Mm. Bra där malle.
Men tur att Lönnis var där.
Tack för det!

Nu måste jag kila.
Inte packat. Men det gör jag in a "jiffy"(pisskvart)
Nu: Ut med hund.
Jobb: 9-16.
Mot Oxelösund: 16.30!
(Till Farmor i Laxå först med douglas!)

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha precis:)



Kul det lät med det där boxsaken:)



SES SEN, RoadTrip, woopey woopey!

2010-03-26 @ 09:21:50
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0