Halsont & dåligt samvete

Igår var jag borta i princip hela dagen. Från tidig morgon till natten.
Stackars katten.
Som han var kelig så fort jag klev innanför dörren inatt:

När jag vaknade med redig halsont i morse så bestämde jag mig för att inte ta mig till gymmet på morgonen som var planerad kl åtta.
Men tänkte att jag kunde ta en promenad. Antingen det eller sova en timma till.
Men nej. Katten som har skrikit sedan tidig morgon ville INTE att jag skulle sova. Som han är vild.

Han har inte fått stimulans eller sällskap det senaste dygnet=( Bra Jessi var här o lekte med honom i Lördags i alla fall. För nu är han riktigt rastlös. Var på toa och stängde inte dörren. Men ändå började han skrika direkt.
Så kände inte i mitt samvete att jag kunde lämna honom för morgonprommis för att sedan bara duscha och sticka iväg kl tio när affärerna öppnar för att sedan gå ut med mosters hund och sedan direkt till jobb kl 13.
Slutar ju 20 så det hade ju blivit hela dagen det med.

Säger inte att jag ska träna ikväll, men möjligheten finns om halsontet har gått över!
Nu leka mer med katten och känna mig äcklig från all skit i vi åt igår. IGEN.
Men det är 4 hela dagar kvar tills jag ska ha nått min siffra. Nu kör vi!( Med en vilodag? Vi får se.)

Ha en bra dag!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, söööt:) Han gav mig ett sår under nageln på lillfingret! :P



Hoppas du inte blir sjuk!



Träna ben onsdag? Klockan 14.45 life?



Puss



Puss

2010-03-01 @ 16:56:15
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0