Har jag sagt okristligt?

Jag tror det.
Skulle aldrig palla att börja klockan sju varje morgon!
Dock är man ledig varje helg. Men jag tror inte det ändå.
Jag somnade om och gick upp strax innan nio och tog ut hunden på en prommis.

Slängde in henne i lägenheten och slängde i mig en prottedrink.
Begav mig sedan till Ullevi sportlife och körde 45 minuter på crossen.
Nu har jag precis ätit en enastående tonfisksallad med bland annat keso och chilisås..mm..

Nu: Dusch.
Sedan: Ut med hund igen.
14-20: Jobb.
Efter jobb: Ut med hund.
Sist: Jessi och Flis på té!

Och ett stoooort grattis till Fliselis som fick semester så hon kan åka till sin karlakarl!
Det kan du behöva!=)

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Fattar inte din rubrik?

2010-03-24 @ 14:51:51
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flis

Haha, jasså kan jag behöva det? ;)

2010-03-24 @ 15:35:59


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0