Inte som planerat!

Men bra ändå=)

Ska möta upp mina två hemtex-tjejer från förr i tiden redan strax efter 16 på stan.
Vi ska ta lite vin innan festen börjar 18.
Det ska bli kul!

Men i alla fall. Då vi ska mötas tidigare så blev det inte som tänkt idag.
Planen var att ta en två timmars promenad till mitt jobb för att hitta gångvägen som jag ska springa i fortsättningen.
Men icke. Det blev ut på stan. Hitta en outfit till ikväll. Handla lite mat till tomma kylskåpet.
Nu blir det storstäd för att sedan göra mig iordning för feeest!:D
Usch. Hatar att städa. Orka. Tvätt ligger i maskin också. Orka.

Om lite annat smått o gått. Försökte fixa rygg-bild häromdagen. Lagom lätt. Kanske ska använda gorilla-kameran. Jessi?

Gårdagens outfit:

Och är ganska nöjd med kvällens:

En tubis-tunis med fejk-tunn-skinnjacka.

Nog tjötat. Vad jag drar mig för att sätta igång med städet.
Ha det gott så länge!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

ÄNTLIGEN spännisbild!!! Gorillakameran är bra den!

Ingen dålig rygg alltså, och dina axlar!!!



Mycket fin outfit och även jackan. HM?



Ha en grym kvällis!



PUSS

2010-03-06 @ 14:57:22
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Anonym

vackra malin!! =) puss

2010-03-06 @ 17:31:07
Postat av: Anonym

aa jag saknar också det.. som sagt, gör om, gör rätt ;)nää malin, du får inte vara rädd. jag har skrämt iväg dom tills du kommer. lite på mig =) puss

2010-03-06 @ 17:36:48


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0