Jobbajobbajoooobbaa

Jobb som sagt 14-20.
Ingen träning idag. Är rätt seg i kroppen. Gutt!
Började dock dagen med min goa prottedrink.
Och i vanlig ordning är det sojamjölk i den. Som står i kylen. tillsammans med en oäten pizza.
Som den doftade gudomligt!!
Stängde kylen fort som attans.
Men som det inte går att glömma doften av pizza.
Var tvungen att kolla vad det var för smak.
Hawaii med kebabsås. Shysst mamma;)

Efter några minuter i soffan så gick det inte längre. Tog lite mindre än en halv bit av pizzan.
Skulle lätt kunna ta hela. Men någon måtta får det väl vara såhär en onsdagsmorgon på en dag utan träning?=)

Jaja, nog tjötat.
Ska åka in lite tidigare till jobbet och köa schampoo o smink för att kunna ha det ståendes där.
För imorgon är det löpning till jobbet. Börjar 12.30.
(Ska dock försöka byta den till en tidigare tid. Som det är nu så stänger jag 5 gånger denna veckan. Inte jättekul.)

Ikväll lutar det åt mys på annat håll..
Ha en go dag!
Tjipp!

En parantes:

Som jag skrattar åt denna bilden!
Även denna:

Och denna:




P.s. Jag måste ha världens bästa chef. Då hon upptäckte att jag jobbar 11 dagar i rad:
Hon fixa så jag börjar 14 imorn och ska försöka få mig ledig på tisdag! D.s.
Kommentarer
Postat av: flisen

Gullig chef du har! Inte riktigt samma mentalitet på PKC ;)



Hahahahaaa söta bilder! Känns som det är jag som skadar dig jämt, hehe. ;) OBA OBA! PUSSSS

2010-03-10 @ 14:44:15
Postat av: flisen

Walla. Jag ryser. Titta!



http://www.youtube.com/watch?v=k33DEEI-15c&feature=player_embedded



Längtaaaar!

2010-03-11 @ 09:05:29
Postat av: Petra

Det lät som en cool chef :-)

2010-03-12 @ 12:57:47
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0