Määä

Mätt.

Ätit lyxfrukost på bortaplan och även tagit lite tacos när jag kom hem.
Som jag inte kan motstå tacos!

Gårdagens restaurangbesök på Bergan var supergott och trevligt!
Kul att vissa har kompisar som dyker upp varannan sekund;)

Urheta Jessi dök upp med sin karl. Vi möttes upp så lägligt i popscooornkön!
Filmen var knäpp. Har lite svårt för så sjuka filmer. Kanske för att man är rädd för att själv bli så knäpp snart?
Haha.
Krävdes lite tanke efter filmen. Den var nog bra.. tror jag. Får kanske se den igen för att bestämma mig!

Och underbara lördagsmorgon! Som jag har längtat efter den.
Ingen väckarklocka. Inga måsten. Bara vara. Slumra och slappa framför tvn.
Kan dock aldrig sova länge när jag är ledig. Aningens trist.
I love you, man var på medan frukosten intogs.
"See ya later mamish!"
Kan inte blivit bättre!

Nu: Dusch
Sen: Fixa grej på danska vägen.
Senare: Träna. (Vad vet man inte)
Sist: Det vet man inte heller.

Kan inte komma ihåg en helg då jag inte har planerat något. Inget alls.
Känns skumt.
Men skönt.

Tjipp!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Underbar morgon du haft hjärtat, hela du är underbar så det förtjänar du!!



Jag tror jag är knäpp av den filmen!



PUSSSS

2010-03-20 @ 15:46:33
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

HÅLL UT! NEW YORK, OK?!?!



Jobbar måndag, tänkte du på??



PUSS

2010-03-20 @ 15:48:05
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Nej, jag är trolig:)



Jaa, men när kommer du? Runt lunch kan jag följa med ju:)



Jag är trött idag jag, huvudet snurrar och vet knappt vem jag är :) Skönt dagen är slut nu!



MAN FÅR HA SVACKOR!! ;D



PUSSSS

2010-03-20 @ 17:51:00
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0