Mys alla kvällar?

Som det var mys igår med!
Jag och Flisen åkte iväg o handlade tacos o gotta.
Jessi som både hade jobbat och tränat så duktigt kom sedan och mös i Flisens lägenhet. Som detär en underbar lägenhet hon har skaffat sig!
Bra vi försökte planera in både det ena och det andra!
Och ni: Jag slutar 18 på måndag. Så bio hinner jag absolut till!

Sedan fortsatte faktiskt mysandet hos mig. Helt spontant!
Börjar känna av att det inte blivit så mycket sömn denna veckan.. men är ju ledig på torsdag så vad gör det!
Och då ska Flisen göra slingor i mitt hår. Woop Woop!

Nog tjötat. Matlådor ner, jobb 12-20.
Och sen hörrni: Löpning hem. 9.6 km. Kanske inte blir löp heeela vägen, men på fötter ska jag ta mig hem oavsett!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tror det blir bra detta! Du är så snäll! Tack!

Och så är du helt grym!!



VA???? MERA MYS?!?! Bra där :D



Tack själv för igår!



PUSSSS

2010-03-09 @ 11:57:57
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Anonym

som du myser!! =) uppdatera snart igen ;) jorden runt!? spännnande! åå jag hade velat vara med er igår.. men vi får ta igen det snart! =) puss!

2010-03-09 @ 13:26:37
Postat av: Helen

ååå SLINGOR :D spännande!!!!!! visa när det är klart!

2010-03-10 @ 10:37:21
URL: http://helenerika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0