Mysdag!

30 min spinning och 30 coreträning inledde dagen.
Och som det var jobbigt!
Jevvlar va de kör hårt med en!
Och som om det inte var nog så anmälde vi oss till Army training på Söndag. Som vi har fasat och inte vågat oss på det innan.

Efter det blev det promenix med denna sötnosen:

Masters hund. Eller hur va det jessi? Haha!

Sedan bar det av hem, duscha och tog på mig rena gymkläder och sedan brummade jag till Lerum för gym med Jessi!


Bilder på Jessi in action på hennes blogg!

Måste säga att det var ett mysigt litet gym. Hade glömt bort känslan sedan jag var aktiv där!

Sedan brummad vi vidare till Jessis underbart gosiga och söta Cassata och en sån helt sagolikt vacker hingst!

Tack för en helt underbar dag Jessi!♥

Imorgon:
Jobb 12.30-20.00.
21.00. Bio med Alexsandra: Precious!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, mastermaster:)



Tack själv!



Idag har du varit en krigare!



Puss

2010-03-03 @ 22:22:25
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0