Sicken dag va!

Började som sagt dagen som föregående inlägg.
Åkte sedan till W-R-T som ligger vid Sportlife Almedal för inhandling av löparskor. DET var på tiden.

Och vilken upplevelse det var! Rekommenderar den butiken starkt!
Den killen visste vad han pratade om.
Var helt lyrisk när jag kom därifrån. Det hörde nog Brus;)

Det började med att jag fick ta av mig skor och strumpor. (Som jag inte hade klippt mina tånaglar..)
Så säger han: Har du mest ont i höger?
Ja säger jag.
Har du även ont i knän och ländrygg säger han?
Jaaa.. säger jag. Ländryggen.
Är det vänster sida då?
Jaa.. säger jag.
Aa.. säger han då. Ditt bäcken är roterat så du har en längdskillnad på benen som ger benhinnorna stort tryck.
Och jag bah: Men va? Va sjukt, jag har ju varit hos en naprapat och han sa att mitt bäcken va snett och därmed en längskillnad på benen och därmed ont i ländryggen.
Jag var helt paff! Allt detta kunde han se genom att se på mina nakna fötter!! Helt sjukt.

Fick sedan springa på löpband med olika skor.
Och jag har ju alltid haft skor med pronation. DET ska jag INTE ha.
Jag ska normal sko.
Han sa att det flesta köper pronationsskor för att få stöd men det är verkligen inte många som SKA ha det.
Jag har tydligen sprungit riktigt snett med min högra fot.
Så med riktiga skor så kändes det som om jag sprang skevt. Fast jag sprang normalt.
Han var så grym!
Underbar man det där!
Så nu är det löpning löpning löpning. Men INTE på löpband. Stort nej. Inte bra för mig. UT UT UT!

Sedan bar det av till Backaplan. Köpte underklänning. Jättesöt med spets nertill så det piffar till de flesta kjolar och tunikor det det tuffare!=)
Köpte även lite på gina..mmm... och sedan på Din sko! Underbara stövlar!


Sedan bar det av till kusinen för att ta ut mosters hund. Hon ville bara kissa och sedan snabbt in.
Till sist var of till jobbet.
Precis när jag kommer in och börjar babbla uppspelt inför hemtexchefen så märker jag att mitt bankkort är borta..
Spärra det. Ja.
Suck.
Jaja. Inget att göra. Förta och sista gången jag tappar ett sånt viktigt kort hoppas jag.

Jobbet jobbade jag. Och åkte hem och åt makrill o keso till kvällsmål. Mmm..
Nu är jag så trött så jag trillar av soffan snart.
Så det är dags för sängen strax.
För imorn är det löpning! Woop woop. Utomhus.
Sedan bjuds det på frukost i en annan lägenhet=)

Trevlig kväll på er!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessia

Jaaaa du har nya skor, äntligen!!

Skicklig han var då!!



Haha, du är så tossig när du skriver!! Fnissar hela tiden!



Lite shopping där ja:)



Ingen löpning onsdag morgon och du lär inte kunna springa på torsdag:)



Håller tummisarna för imon ;)



PUSSSSS

2010-03-01 @ 23:03:33
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Camilla

hehe söt du är! som du grejer på dagarna min vän=) hoppas denna dagen blir lite lugnare för dig ;) puss

2010-03-02 @ 10:57:17
URL: http://bruuus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0