Skidor it is!

Igår blev det jobb över den planerade tiden vilken innebar utebliven träning men som kompsenserades av utebliven mat.
Fick handlat och städat.
Skönt.
På kvällskvisten fick jag middagsbesök.
Gjorde lax på spenat med fetaost.
Serverades med sallad med bland annat oliver och mozzarellaost.
Och en sås på turkisk youghurt och chilisås.
Gott!


Inte mycket sömn inatt.
Tre fönster öppna med vi höll på att svettas ihjäl.
Vi och hunden.
Och alla pratade i sömnen? I alla fall jag och hunden.

Nu är det åttan med Tigger i Skatås!
Hade ont i benhinnorna när jag gick med hunden.
Får se hur det går.

Och.
Skidor i helgen.
Spännande.

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: flisen

TURKISK YOGHURT! Ale ale ale, oh!

2010-03-30 @ 12:15:20
Postat av: Jessica

GOOOOTT!



Som ni kanske var heta? :)

2010-03-30 @ 12:47:00
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha "OK" :)



Bättre dag idag ja, puh!



Din dag flyter på??



PUSSS

2010-03-30 @ 16:37:00
URL: http://lonkakoal.blogg.se/
Postat av: flisen

Jag var faktiskt lite osäker på vem som skrev det där, hehe. Men självklart ska vi cykla! Dock inte för långt, jag får ont i stjärten....

Som du ska skida i helgen, kul! Ta massa bilder, jag vill se. :)

puuuss

2010-03-30 @ 17:33:02
Postat av: Danialinga

Beautiful site!

2011-09-15 @ 11:12:40
URL: http://danialinga.blogh2o.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0