Snabbis..

Lite snabbis bloggis nu på morris!
Morgonpromenad är utövat. Frukost ska intas. Dusch ska genomföras. Smink ska på.
Cykeln ska sedan ta mig till jobbet!=)

Gårdagden var lång! Fick gjort så mycket va?!
Efter mys med Flisen i Allum blev det ju som sagt hudvårdsparty. Jag ska inte gå på sånt.
Kan inte säga nej.
Så lite av varje blev det där.

Sedan vid halv elva åkte jag till Flisen där Freddan var. Det var kul att träffa han, det var ett tag sedan!
Då vi var hungriga blev det nattamat..mm..

Haha. Ungefär vid 00.30 begav vi oss, jag och Freddan. Till Flisens stora förtjusning;)
Skjutsade hem han vilket gjorde att jag passade in R ganska bra från sin Barce-resa.
Och värt var det med lite sömn inatt må jag säga!

Idag är det jobb 11-18.
Tar som sagt cykeln till jobbet. Gym efter jobbet. Och sooolarium?
Sedan kanske : I love you, man" med Ivarsson.

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Inne i ett jävla flow nu:)

6.30 säger du....då sov jag:)



Hade ni mys du och R?:)



PUSSS



2010-03-17 @ 11:40:57
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flis

Vad myyyyysigt! Jag vill också ha någon att mysa med på nätterna....

Jag har tränat idag! Fredrik skulle väl inte säga att jag har tränat, men jag var där! ;) Bara det är ett steg i rätt riktning, hehe.

När ska ni ses igen nurå? Puss



2010-03-17 @ 13:00:32


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0