Söndag.

Det blev en dag av denna i alla fall!
Kändes lite hopplöst där i förmiddags.
Efter en väldigt slapp och lite depp-förmiddag(ingen anledning alls.) så blev det fart på torpet!

Mamma kom hem och drog iväg mig på massa ärenden.
Backaplan för kläder och smink.
Mina hemtrakter i Kålltorp för att tömma älskade Clion.
Hämta fakturor från min hyresgäst. Som för övrigt blivit långhårig. =).
Shoppade mat så jag har lite när mor är borta. Ja jag vet. Lyx.
Träffade Märtis och Lönnis i butiken. Söta som vanligt!
Åkte genom biltvätt.
Och nu när vi kom hem. Åt det godaste "mellanmålet" på länge:
Avokade,keso, pepparrot, rökt lax, citron, salt.
MMMM.

Nu ska vi läsa igenom instruktionsboken för Peugoten. Vänster blinkers fungerar inte.
Aja baja.

Så ingen träning idag.

Men veckans har sett ut så här:
Måndag: 45 min cross.
Tisdag: Lugna promenader.
Onsdag: 50 min morgonpromenad.
2 mil cyklande.
Cross 40 min.
Torsdag: 70 min morgonpromenad.
Fredag: 50 min cross.
Lördag: Vila.
Söndag: Vila.

Inte superbra det där heller.
Men från och med imorgon börjar jag träna efter Iforms träningsprogram. Inför varvet.
Då jäklar ser det annorlunda ut.
Har dock hunden morgon, middag och kväll nu i två veckor.
Det kommer ta på krafterna.
Men nog om det!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack snutt!



Bra!!



Haha vi är knäppa, vi vet det!



KRAM

2010-03-21 @ 17:56:05
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

HAHA



"KRAM" skulle för fan skriva PUSSSS!!!



Puss:)

2010-03-21 @ 17:56:44
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0