Sovmorgon?

Shit vad jag är trött!
Blev sent igår. Helt utan anledning.
Dumt att inte gå och lägga sig efter det planerade "efter-tränings-målet". Nej då ska man sitta uppe och fortsätta äta annan skit.
Och på grund av detta så är jag uppe klockan 08.00 trots att jag börjar 12.30. Yeey.
Man får sota för sina missar;)

Jag har nämligen tänkt och jag har tänkt.
Hur jag ska kunna springa hem, men ändå slippa ta bussen till jobbet. Och inte lämna min cykel där.
Lösning: Ca 1 mils promenad innan frukost.
Tar på mig joggkläderna, traskar, duschar av mig på jobbet och äter en härlig liten brunch innan jobbet börjar!
Och jag ska nog inte oroa mig över att blir hungrig. Ganska mätt.
Dock ont i halsen. Igen.

Trodde jag skulle vara först med att blogga av oss tjejer. Men nix. Flisen var inne 05.45. Stackarn:/

Nog tjötat!
Jobb till 20 som sagt och sedan löp hem. Hoppas det går snabbt då jag är mörkrädd.

Bio igen på fredag: Shutter Island.
Får nog spara mig tills Späck och Eclipse kommer ut sen, börjar bli pinsamt så mycket jag går på bio!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0