Svarta vackra!


Kan ni ana hur skönt det är att cykla?
Är den inte fiiiin?
Jag stros-cyklade hem. Helt underbart kul!

På grund av rådande halsont och oroande-ont-i-kroppen så blev det ingen löpning.
Blev promenix till korsvägen, spåris till Almedal och promenix sista hållplatsen.
Och såklart cykling hem=)

Nu är det nästan exakt tre veckor kvar till Neww Yooork!
Vilket innebär från och med imorn:
Morgonpromenixer+träning så många dagar som är möjligt.
Stryper alla kolhydrater förutom det i frukten.
(Förutom två festhelger då det hävs alkohol och bakismat)

Ska planera träning och mat när jag har fått fundera lite på det. Imorgon kommer det.
Och det ska bli kul!
Känner mig taggad.
4e dagen utan godis.

Nu måste jag kila på partajj!
Tjipp!


Som det var en bra mousse-toning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin du blev i håret :)

2010-03-16 @ 19:48:28
Postat av: Jessica

Vadå inte het? SÅÅÅÅ FÖRBENAT HEEET!



Sööt cyckel!



Ha en bra kväll du med!



PUSS

2010-03-16 @ 21:17:43
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Camilla

fin cyckel! och FINA du! håret blev ju jättebra =) vill med.. vem ska du på kalas hos? thailand på nyår vill jag absolut! men inte jul :P puss

2010-03-16 @ 22:02:31
URL: http://bruuus.blogg.se/
Postat av: Frida

Ska du till New York nu med? :P

2010-03-17 @ 08:40:59
Postat av: Malle

Anonym: Tack så mycket!=)

2010-03-17 @ 09:15:14
URL: http://ninjamalle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0