Svullen på riktigt

Och ikväll är det inte på grund av läkerol.
Ikväll är det på grund av:


Våran så kallade: Té-kväll.
Lite tapas av allt jag kunde hitta hemma.
Dags att gå och handla imorn?=)

Shit. Är sprängmätt. Aldrig kommer jag kunna sluta äta av sånt som är gott i rätt tid.
Stärka psyket?
Ja.

Var jättekul att träffa damerna.
Riktigt kul.
Fick pratat om det mesta.
Taggat till oss till Turkland också.
Jevvlar var kul det ska bli!!
Men först:
Fredag: Oxelösund. Woop Woop!
Får vi äntligen träffa våran Brus!

Nu måste jag sova. Eller försöka med tanke på hur mätt jag är. Suck.
Ska vara på Backaplan klockan 07.00 imorgon.
Inventering.
Så ut med hund först.
Ni kan ju tänka er vad klockan är när larmet ringer imorgon..mm.

Nästa tidpunkt att passa imorgon är 16.00: Fika med Emma!
Efter det: 19.15 Box impact med Tigger!
Mellan dessa tider: Löpning och hundpromenader!

Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0