Svullen?

Känner mig väldigt uppblåst. Dock inte ätit för mycket idag.
Börjar jag verkligen bli känslig mot läkerol?
Omöjligt. Eller?
Verkar faktiskt som att magen säger ifrån nu efter sjukt mycket misshandel från tusentals askar.
Kanske dags för avgiftning.
Suck.

Så mycket påsk på jobbet nu.
Bestämde mig nästan för att tillåta mig godis på påsk.
Nästan.

På jobbet idag köpte gullig Anne fika-bakelser till mig, Johanna och henne.

Suck igen.
Men sa nejtack. Konstigt att man känner sig elak när man säger nej till kakor.
Goda såg dem ut att vara iaf.

Nu luktar det bränt i ugnen. Kanske låg kvar ngt nu som inte går att känna igen?
Tänkte slänga in lite mini-baguetter åt en viss person som tränat dubbelpass idag.
Det ni!
Det är mer än jag tränat idag;)

Blev inge med tjejerna idag. Imorn istället.
Flisen fick familjemiddag på schemat och Lonkis känner sig sjuk.
Jag?
Jag är väl alltid bokbar. Haha.

Imorgon är det tidig uppgång så jag hinner med hunden två gånger(Som inte ätit nu ikväll. Hon lessen?)
Träna och sedan jobba 14-20.

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, jag är känslig mot Ålen men bara ibland? :S



Haha, alltid bokbar, bra det!



Du verkar få en mysig kväll ändå;)



SES IMON!!!

2010-03-23 @ 22:40:01
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, jag är känslig mot Ålen men bara ibland? :S



Haha, alltid bokbar, bra det!



Grym du är som nej sa, precis så!



Du verkar få en mysig kväll ändå;)



SES IMON!!!

2010-03-23 @ 22:40:11
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, som att jag har en hobby:)

2010-03-23 @ 22:41:43
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: robin hoods.

Kunde inte se om du hade bloglovin men om du har det, lust att följa varandra? :)

2010-03-23 @ 23:33:24
URL: http://robinhoods.se
Postat av: flisen

Som jag tar avstånd från detta! Det gör du på egen risk! ;P

Hehe, nej jag tror icke det är en bra idé för mig, jag kör hellre på kakor istället då hehe. :D Men om du känner att kan göra det så kör på!



PUSSSSSS

2010-03-24 @ 08:15:48


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0