Synd på solen

Lite trist att inte solen skiner idag. Dagen då jag ska springa till jobbet.
Fasar lite för det. Är inte alls samma sak som att springa när det är mörkt.
Nu kommer man ju se hur långt man har kvar. Se att vägen aldrig tar slut.
Usch.

Igår jobbade jag som sagt till stängning. Sedan blev jag så lyxigt upphämtad för att sedan åka vägen förbi thaien!
Gott var det! Försökte kolla Entourage avsnitt. Men vet inte om vi nånsin kommer komma igenom serier eller film?

Tror vi somnade vid 03. Som jag kommer däcka ikväll hos dig Flisen! (Hon ska göra slingor på mig! Woop Woop!)

Ne nu måste jag tagga till!
Jobbar 13.45-20. Ska på möte åt chefen som har knäckt till ryggen, lite nervis för det, vet inte riktigt vad jag ska ställa för frågor=/
Jaja. Som sagt. Tagga till.  Klockan 11 måste jag bege mig!

Men innan..

Jag vet inte vad jag ska säga. Helt underbart.
Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, den var mys! :)

Tycker jag du ska göra, klor på fingrarna gör susen!



Faaaaen vad duktig du är som springer hela tiden, jag gillar det:) Jasså, mys igår igen?? :D

Bra du får göra massa för mastern, kanske du blir chef snart:)



Hoppas kaluffsen blir bra ikväll!



Längtar tills imon!



PUSSSSSS

2010-03-11 @ 10:39:01
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Camilla

Som jag längtar tills den filmen kommer ut!! jag gillar att du myser så ;) jag måste också göra slingor snart. det är liksom dags för det nu.. puss

2010-03-11 @ 10:57:27
URL: http://bruuus.blogg.se/
Postat av: flisen

Aaaah, I love it! Klockan 15 idag släpper de hela trailern, wooooooooop! Mysigt med massa mys, det är du värd hjärtat :) Ses sen! Pusssss

2010-03-11 @ 13:21:38
Postat av: Jessica

Jaa, satsa på det! Finns ju butikschefsutbildningar!!



Haha, läste klor (som i vatnnet på vattenpalatset) Klooor mena du:)



Springning är kanske inte det bästa för dig? Man behöver inte bli bra och göra något bara för att, man ska göra det som är bra för en!



Pusss

2010-03-11 @ 17:07:28
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0