Tjockis kväll=

Tjockis Malle.

Gårdagen var suuuperlång på jobbet. Trodde aldrig att den skulle ta slut. Tur det inte är många sånna pass.
Dock ett sådant på Måndag.
Efter jobbet irrade jag runt i Högsbo. Haha. Löparkläder på men inte kom jag nånvart.
Antingen fungerar inte kartorna från google eller så måste jag gå någon kurs.

Hem vart det sedan tack vare mamma, dusch som inte kunde tina upp mig oavsett hur varmt vattnet blev och sedan mjukisar på.
Mötte upp Jessi så hon kunde få sina paddor och jag kunde få mitt sista godis innan New York.
(Som jag så många gånger innan sagt. Men nu ska Jessi hålla koll på mig!)

Åkte till Flisen där vi köpte thaimat som vi åt i hennes supergoa lägenhet!
Som jag mådde illa tillslut.

Idag ringde klockan 06.30. Lite trött med tanke på att jag kom i säng 01.
Ställde om klockan till 07.00. Orkade inte springa till jobbet som var tänkt.
Kollade upp bussar. Så går det inte bussar som på vardagar! Ist för 1 byte är det 2!!
Men mamma skulle ändå flytta bilen så får skjuts, sån tur jag har med mamma!
Så med tanke på att jag hade en 40 min till godo helt plötsligt så gav jag mig ut på en jogg/gå tur på 37 min.
Skönt men kallt. Dock känningar i vänster benhinna.

Nu: Dusch.
Sedan: Jobb 09.30-17.00
Senare: Bio 18.30.

Imorgon:
Morgonmotion.
Jobb.
Hänga med bakisperson.

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Fan vad grym du är som springer!!!!!!!



Haha, bakisperson:)



HA EN UNDERBAR DAG!



Puss

2010-03-13 @ 09:24:58
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0