Tröttis men gladis!

Idag har jag:
Morgonpromenixat 50 min.
Cyklat 1 mil till jobbet.
Cyklat 1 mil från jobbet.
Mesat mig på crossen i 40 min.
Ganska nöjd!

Men vrålhungrig när jag kom hem så har säkert ätit upp allt jag gjort av med.

Det var jättekul att träffa Märtis och Lönnis och Vickis.
Det var på tiden!!
Köpte hem lite protte. Ny: Päron/mintchoklad. Litade på Lönnis där. Blir nog suuuper!

Snart lägga sig.
Imorn 12.30-20.00.
Löp hem från jobbet. Har inte bestämt vad jag ska utöva för något innan dock!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, det börjar gå framåt! :)



NÄHÄ? TID? VAR? NÄR? HUR? Haha, som vi ska smygtitta på er isf:P



Blir nästan trött av att läsa din blogg nu, du är hurtig!!!



PUSS

2010-03-18 @ 13:21:59
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0