Underbar helg!

Igår strax efter 21 kom jag hem efter att ha släppt av mina underbaringar hemma hos sig själva efter en grym helg i Oxelösund!
Det var så gott att få krama om älskade Brus igen.
Tack för en grymme helg!
Jag har de bästaste vänner ever!
Helt galet.
Kan inte förstå att jag har sådan tur!
Bilder på mina älsklingar finns hos lonkiskolis.

Fredagen kom vi fram sent så det blev tjöt och mys innan läggdags.
Lördagen var det systemet och ica.
Förfest hos värdparet och utgång i Nyköping.
Där det gick..hrrm..bra? Ja.
Söndagen: Pizza och film.
Plockade upp tanta hos Farmor som är en sådan guldklimp som passar henne!
Hon ställer upp så jag kan åka skidor i helgen till o med!

Idag var jag helt slut.
Tack gode gud att jag bara jobbar två timmar idag.
Dock på Almedal. Där jag inte har jobbat på evigheter.
Så det kommer vara kaos? Ja.

Nu ligger tvätten i maskinen.
Disken ska i en annan.
Hunden ska ut igen.
Duschas ska det göras.
Träning ska utövas runt 16.30.
Mat ska inhandlas då kylskåp är tomt. (Fast inte på det sättet som ett icke föräldrars-kylskåp kan vara tomt)
Och ikväll ska jag laga: Lax med spenat, fetaost och vitlök!
Det ni!

Ha en go dag!
Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0