Underbart!

Filmen idag: Brothers.
SE DEN.
Helt underbar film. Helt underbar. Fy va jag var förstörd. Tårar? Eh. Ja.


Definitivt en film jag SKA ha hemma.

Dagen på jobbet var seeeg.
Fick stänga butiken i rasande fart för kunder inte förstår när man stänger?
Hade jag missat bussen hade jag inte hunnit till filmen. 1.5 timmar senare.
Det var jättemysigt. Sara och Alesandra!
Har ju inte träffat Sara på aplänge!
Efter filmen satte vi oss på ett fik på avenyen och tjöta!

Nu ska jag strax sova. Jobbar 10.30-17.00 imorgon.
Men har bil! Woop Woop!
Så det blir gymmet innan så jag kan skriva in de tider jag jobbat!

På eftermiddagen då troligen häng med herr.bakis=)

Och. Hittade denna hos Flisen. Tack för det!! Du är bäst på att hitta sånt här gottigt!


Godnatt!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0