Ursäkta mitt språk

Men va F***********N!
Benhinnorna.
Gjorde ont så fort jag ökade gångtakten inför joggningen.
Helt jäkla sinnes att det inte ska få fortsätta vara bra.
Nästa vecka är det Skatås som gäller.

Var underbar skönt imorse vid halv sju när jag var ute med tanten:

Det ser inte mycket ut för världen. Ganska gråtrist.
Men skönt och friskt var det!
Och vilket väder det bidde!
17 i solen här hos oss!

Inventeringen gick som en dans. Rekordsnabba var vi.
Kan bero på att lagret är ganska utrensat sen sist jag invetera. Vilket var ett jäkla jobb in i det sista.
Idag blev vi klara mer än en timme innan öppning=)
Så vi hann umgås lite och som det är kul att träffa Emelie där!
Och såklart Bossen=)
Men Emelie har jag bara jobbat extra med i andra butiken men vi klickar superbra.
Så vi bestämde att vi måste ta oss i kragen och ses utanför jobbet någon gång.
Men båda är dåliga på det där med att höra av sig kom vi fram till.. Men vill man så gör man!

Tog mig en vända in till Intersport vid tio-tiden och shoppade loss på:
Varmare löpartights(fel tajming. Jag vet. Men ack så sköna!)
Löpartröja.
Två träningslinnen.
MMM!

Och som jag var taggad innan löpningen. Som föll platt.
Men det är bara att tagga om till Box Impact ikväll 19.15.




Nu: Dusch.
Kl 15: Fika med Emma!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Ska du verkligen springa? Inte alls för att vara sån men det låter illa! :(



Måste börja morgonpromenera nu, så skönt det är!



Ha så kul på boxen!



PUSSSSSSS

2010-03-25 @ 15:05:53
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0