-match-

Kan ju säga så här: Känns inte så kul att dra sig till ullevi sportlife nu när det är match där. Trots att matchen är i full gång så är det massa gula västar, oranga västar utanför. Samt folk som verkar tycka det är kul att hänga runt Ullevi?

Om jag tar mig till gymmet så blir det nog när matchen är klar.
Under tiden blir det städning.. suck.
OCH fruktsallad! Weeeho!
Mamma har köpt:
Vattenmelon, mango, päron, äpplen, bananer, jordgubbar och hallon(upptinade dock) apelsiner..
Så blir en smarrig kväll!

Okej.
Som jag inte har så mycket mer att skriva om.
Just det.
Ska ju på Spa imorgon med släkt.
Kusinen skicade precis att man kan träna där.
Så tror faktiskt att det blir morgonprommis för mig och simning.
Sen där på plats blir det kanske simning nr2? Vet inte hur jag ska få in den i veckan.
Löp-intervallen får jag köra vid karlns sommarställe i Åsa på lördag.
Söndag blir nog Vilodagen.
Vi får se!

Trevlig kväll på er!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Mmmmm fruktsallad!



Sicken mysig helg du kommer ha!!



Jag vet inte hur jag mår....vet varken ut eller in! :(



Pussss

2010-05-13 @ 19:21:09
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0