Dag 10

Shit.
Nu är jag på dag tio av fjorton.
Jäkla pulver-shake-blaha.
Nu vill jag har kött och sallad.
Och äpple.

Som jag även längtar efter att ta ut mig.
Träna så att svetten sprutar och jag knappt kan stå upp.

4.5 dagar kvar innan jag får min sallad och köttbit.
4.5 dagar kvar tills jag orkar träna. Lätt men ändå träna svett-pass.

Efter en vecka var viktnedgången: -4.6 kg.

Kommer knapp ihåg vad jag skrev för ett par dagar sedan.. hmm..

Det var valborg.
På lördagen jobbade jag 12-15.
Åkte hem och nästan däckade på soffan.
Blev upphämtad av Han.
Efter en lite jobbig start på kvällen så blev det helt underbart!
Länge sen det var en sådan bra kväll.

På morgonen så åkte vi till 421. Han köpte en väggtv till sovrummet och jag gick och jobbar 13-16.
Efter jobbet kom Alexsandra och hämtade upp mig.
Jättekul att se henne!
Vi åkte och hyrde film och köpte Ramlösa.
När vi kom hem till hennes underbart mysiga lägenhet så åt hon mackor och flingor och jag tog pulver-soppa.
Mm.

Tjöta i flera timmar och kollade sedan på två halvdåliga filmer=/
Sov över och på morgonen så vaknade vi. "Åt" frukost i sängen och låg kvar och drog oss i ett par timmar framför deras sovrumstv. Underbart sätt att börja morgonen!
Solen hann dock gå i moln så vi gick inte på våran promenad som vi hade tänkt.
Åkte in till Löplabbet så Alexsandra kunde köpa skor till hennes Göteborgsvarv!

Så. Nu är vi la upp till date=)
Ska packa om lite och dra mig vidare. Måste blir klar med presenten nu!
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag jobbar en helg på hela sommarschemat. och du tror inte att det va just den helegn!! men klart att ni får komma i alla fall. men snacka om otur. vad nar ni för planer här borta då? :)

duktig du är som håller på med pulvret! hejja dig :) PUSS

2010-05-03 @ 15:24:36
Postat av: Jessica

Ojojoj som du har saker för dig!!

Jag vill veta nu vad era planer är!!!!



Det där du läste om låter väl jätte bra?



Saknar dig!



PUSSS

2010-05-03 @ 21:25:50
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0