Dag 11

Nu kickar vi igång kroppen och knoppen tycker jag!
Somnade inte inatt.
Så typiskt att inte kunna sova efter att ha läst om hormon-dieten som ska hjälpa en att sova bättre.

Jag låg vaken. Låg vaken. Försökte prata med karln. Han försökte hålla sig vaken och ville så snällt bara att jag skulle må bra och kunna sova.
Jag lät honom tillslut somna.
Jag låg vaken. Och vaken.
Och imorse när han gick upp halv sju så var jag så sjukt trött men hade svårt att somna om.
Klockan hade jag ställt på 10.00. Kl nio var jag på vippen att gå upp.
Men så sjukt trött men jag kunde inte sova.

Så nu: Kaffe. Trött är jag. Men kroppen får skylla sig själv då den inte vill låta mig sova.

Ska ta mitt pick och pack och promenixa hem snart.
Tar nog ca 30 min.
Sen blir det faktiskt. Hör och häpna: Cykel till jobbet!
Hittade cykelnycklarna!
Eller inte jag. Mamma gjorde=)
Gött mos!
För nu är det faktiskt inte många dagar kvar på shakesen!
10 dagar har gått: -5,1 kg.
Nu lägger vi in lite rörelse i vardagen tycker jag!
Wooop!

Ha en go dag alla!
Tjipp!

Jobbar på Almedal sportlife imorgon.
Är faktiskt sjukt nervös inför det.
Var meeegalänge sen jag jobbade där=/
Kommentarer
Postat av: Camilla

hahah finns det sånt här!? men va kul!! kör bara! klart att ni får bo här. hur mycket ni vill :) nä konstigt eller hur!? fast jag tror att jag kommer få jobba extra på helgerna, men jag har bara en schemalagd helg. så va det just den helgen :P men så är det ju alltid! :) -5 kg!? braa! du är duktig! puss

2010-05-04 @ 12:40:05
URL: http://bruuus.blogg.se/
Postat av: Jessica

Låter vääääldigt spännande! Ska bli kul att få höra! Vill gärna läsa den tidningen:)



Söt karl du har som supportar dina vilda nätter ;) 5,1 kilo, det är grymt Malin!!!!! Känner du någon skillnad?



Jag jobbar till 20 imon, 19 på torsdag och 20 på fredag. Kanske ses lördag?



PUSSSSS

2010-05-04 @ 16:28:35
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0