Dag 12

Nu kör vi! Känner jag.
Trots att jag har kanske ca 5-6 kg till att gå ner när jag slutar pulvra så känns det som att det är på sluttampen nu!
På lördag ska jag äta en sån god sallad va! Och ngt proteinrikt. Hmm..

Men jag kommer som sagt bara äta riktig mat en gång om dagen för att vänja mig.
Oh.
Längtar till Keso och frukt.
Kesella och tonfisk.
Mmm..

Men i alla fall!
Känner att nu jäklar ska jag gå ner så mycket som möjligt när jag bara gå på pulver. De sista tre dagarna!
Inte för att jag vet om att röra på sig fungerar. För sedan cykelturen och promenaden igår så var det bara
-3 hg.
Inte det jag hade hoppats på idag. Inte direkt taggande.
Men som jag är taggad till att orka träna och äta rätt sen!

Nu blir det dusch och iordningfix innan jobb på gymmet!
Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0