Dag 13 och nya tider

Inom träningen!
Och därav ny blogg:
Jag har fått denna design utav http://www.designandmakeup.se. Vill du också ha en gratis design så rekommenderar jag dig att klicka in du också.

Först och främst uppdatering om pulver:
Efter 12 dagar: -5.9 kg.

Inatt kom älskade Flisen hem!
Woop! SOM jag saknat henne! Ska hoppa in i duschen strax och plocka upp henne:D
Krama henne? Jajajaja!

Och igår:
Åkte till Tigger efter jobbet på Almedal.

Fick kaffe och PepsiMax=)

Och vi anmälde oss till Herkules Triathlon klubb(Även Multisport, orientering, skid osv)
Och anmälde oss för tävlingslicens. Som jag förövrigt ska betala in ikväll.
Vi ska nämligen tävla i Triathlon i sommar.
Oxelösund Sprint 10 Juli.
750 m sim. 20 km cykel. 5 km löp.
Göteborgs Olympisk 22 Augusti.
1500 m sim. 40 cykel. 20 löp.

Hur spännande är inte detta?
Så detta är vårat träningsschema. 6 veckors. Börjar 10e. Nu på måndag. 6 pass i veckan.
Då jag är i Turkiet en av dessa veckor så får jag räkna med att hoppa bak någon vecka i schemat när jag är tillbaka!


Och med tanke på att jag bara kommer äta en riktig måltid om dagen från o med 10e så måste jag lägga den precis innan träningen. Annars kommer jag verkligen inte palla.
Sjukt taggad!

Och när jag åkte till karln sen på kvällen så var detta jag fick sitta bredvid:

Snacka om att det blev mycket pussande;)

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: hejsan, kul att du använder denna design, du har gjort helt rätt =)

2010-05-06 @ 10:27:15
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: Jessica

Tack underbara du, tack!



Detta låter helt galet kul, grymt Malle!!!! Värre än det jag ska göra ju för sjutton:)



Skönt att träffa er förut!



PUSSSSSSSSSS

2010-05-06 @ 13:05:30
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Frida

Vem är karln din? något du missar att säga va?:P

2010-05-06 @ 14:16:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0