Dag 14!

Och då var nästan sista dagen med enbart pulver till ända.
Sjukt att man äntligen är här!
Nu väntas en vecka av en riktig måltid per dag blandat med bars/shakes.
Och massa träning.
Oj va härligt!=)

Idag var jag uppe vid sju igen. Sjukt trött så kommer strax stupa i säng.
Skjutsade mor till jobbet.
Skjutsade karln till tåget då han och typ 10-15 till från innebandylaget ska på finlandskryssning.
Mmm.. supa.
Kul för dem!

Plockade upp Flisen.
Vi gick ut med hunden.
"Åt"
Åkte till Kållered och handlade.
Jag köpte vikter till vristerna för mina morgonpromenader!
1.5 kg för var ben jag har=)

Och jättesöt anteckningsbok för mat, träning och tävling.
Sjukt kul att anteckna hur jag äter och tränar nu de kommande veckorna.
För att sedan nå mitt slutresultat=)


Åkte sedan till Flisen.
Handlade fiiina grejjs online.
Och ska faktiskt nästan rätt bestämt handla ett par klackisar imorn. Online. Love it.
Slappade.
Och den dagen jag inför gotta en gång i veckan.
Då ska jag åka till Godis Havet i Kållered:

Sååå färska godisar. Tydligen.
Och den chokladen de har.
Chokladorgasm tyckte jag att jag hörde något om?
Så är det!

Imorgon är det:
Morgonpromenad: 08.00
Jobb: 11-16.30.
Mys med översovning(?) hos Jessi!
Där vi ska grilla kyckling;)

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Petra

Låter som full rulle :-)

2010-05-08 @ 11:22:38
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0