Dagarna flyger iväg

Nästan stressad inför veckan=)
Det är träning. Jobb. Och massa kompisar att träffa!

Ikväll ska jag och Alexsandra se Last Song med Miley Cirus på bio.
På Onsdag ska jag träffa Emma och kanske Marlene?
Och på torsdag efter jobbet ska jag faktiskt kanske träffa Malmgren!
Fredag: Spa med släkt. 3 rätters middag och sedan frukost lördag.
Lördag blir det kanske sommarställe i Åsa med karln.
Fullt upp men kul!

Men som sagt. Dagarna kommer bara flyga fram!

Blev imorse: 52 min morgonpromenad.
Sen blev det faktiskt 60 min på crossen.
Simningen får ske antingen på lördag eller söndag.
Som jag skrev: Kommer skövlas runt men allt ska göras denna veckan!

Ne nu måste jag snart dra iväg till spårvagn. För att sedan byta till buss.
Konstigt att det tar 10 med bil till jobbet och minst 40 min med buss och spåris.
Borde finnas ngt bättre tycker man.

Men men.
Just det!
I lördags. Efter 2 veckors avslutad shake-kur.
Så var resultatet: -6.5 kg.
Ska försöka ge ett +/- varje fredag.
Blir spännande att se hur det går nu när man börjar äta och träna.
0.9 hade jag gått upp sedan lördags. Men inte konstigt då man får tänka på vätska.
Men som sagt. Fredagar får vara det som jag går efter!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Faaasen vad du hller igång! Jag blir trött... :)



PUSSSS

2010-05-10 @ 14:28:17
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: kusinvitamin

Synd att jag inte kunde komma på fredag men ses nog en helg ganska så snart ändå:P Kanske kan ta och ordna ihop nån grillkväll med alla då?:) Hälsa and keep up the good work!:)

2010-05-10 @ 14:38:41
URL: http://gronagatan12.blogspot.com
Postat av: Jessica

Ja det ska jag!! :)



Den är från JC, dom har hur många fina som helst där!!



PUSS

2010-05-10 @ 23:16:31
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0