Dagarna går fort fort!

Igår var en dag med grejer att göra hela dagen.
Kul!
Upp Sju. Sprang som sagt femma i skatås.
Simmade med Tigger.
Jag och Flisen shoppade i Frölunda.
Hittade bland annat en söt sommarklänning/Tunika och bikini.
Vaxade Ögonbrynen. ONT!
Köpte med sallad från Paprika och åt hos Flisen. Shit va gott!!
Hon gjorde slingor i mitt hår. Hon är så sjukt grym på det va!
Det ser så naturligt och jämt ut! Går inte att förstå hur bra hon är utan att se det, men hon kommer alltid vara min fritös!:D

Mötte upp Robin vid bergakungen vi 20.30 för bio.
Åt popcorn. Shit va gott det var då!
Vi såg Robin Hood. Vilken grym film. Helt otrolig. Älskar den!
Hemma runt 24. Såg ett vänner avsnitt? Somnade runt 01.

Upp 06.50 imorse.
Blir en vilodag idag. Hann bara med en 40 minuters morgonpromenad/jogg.
Jobbar 09.30-18.00. Direkt efter det är det stress-göra-iordning-sig för afterwork i Vasa med Robins kompis och flickvän.
Så man kan säga att det blir en dag utan träning med lite sämre mat.
Men ska njuta ändå!

Vägde mig igår morse:
Vägdag 3.
Startvikt: 72,0 kg
målvikt: 60,0 kg
vikt just nu: 67,9 kg
veckans -/+: - 0,6 kg
minus sen start: 4,1 kg

Ha en god dag!
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: flis

Med Robin och hans flickvän? Haha!

2010-05-21 @ 18:39:42
Postat av: Petra

Full rulle som vanlig ser jag ;-)

Hoppas allt är bra med dig!

2010-05-27 @ 12:08:53
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0